Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 aprilie 2011

Everyday/ School make- up...

Atunci cand ma pregatesc de scoala, nu prea am timp sa stau si sa imi fac " minuni"  pe la ochi si nu cred ca ar sta cineva la ora 7 dimineata sa se machieze in 500 de mii de culori... 
Asadar, machiajul meu zilnic eu unul cat se poate de natural si simplu si nu necesita foarte mult timp si munca. 
Nu spun ca sunt vre- o profesionista in ale machiajului sau ca fac totul perfect.  
Toate sfaturile si parerile, fie de bine, fie de rau sunt asteptate



Am folosit pentru machiaj urmatoarele produse: 
- fond de ten Revlon Colorstay( nuanta 180Sand Beige) 
- pudra- MaxFactor Creme Puff( 05Translucent) 
- Eyeshadow base- Radiant
- fard de ochi- Yves Rocher- fleur d`oranger si ELF-Butternut( culoarea din dreapta sus) 
- creion pt ochi- Avon( nu stiu numele exact) 
- rimel- La Roche- Posay( Respectissime) 
- Bronzer- ELF- SunKissed
- buze- ELF- Classy
Sper ca va place si astept parerile voastre! 
Va pup! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu