Totalul afișărilor de pagină

luni, 30 mai 2011

The Body Shop

Acum cateva zile mi- a ajuns comanda cu produsele de la The Body Shop. Am facut comanda pe site- ul lor, fiindca la mine in oras inca nu este deschis un asemenea magazin ( ca sa numai zic de mall, ca deja cer prea mult), a venit destul de repede comanda, insa mai mult a durat cearta cu curierul si intarzierea lui, pentru ca nu dorea sa imi aduca coletul la o alta ora, deoarece el cand m- a sunat eu eram la scoala. 3zile, durata in care a sosit pachetul, si inca alte 3zile intarzierea curierului pe motiv ca " el nu se plimba cu coletul unei dracoaice tot orasul si ca el mai are si alta treaba  " si tinand neaparat sa tipe  la telefon, unde am fost nevoita sa dau volumul la 2 liniute si tot ma durea urechea . Cu ocazia asta va spun sa va feriti de asa zisul curierat rapid " Sprint Curier " .
Revenind la ale noastre acestea sunt produsele ce le- am comandat:
1. Honey Bronze Shimmering Dry Oil- Ulei usor pentru corp care ofera un aspect bronzant de culoarea mierii si stralucire pielii,  fara a lasa urme grase.
Face cam tot ce zice, cu exceptia acelui aspect bronzant de culoarea mierii. Are doar un shimmer usor , ce ar arata foarte bine pe pielea bronzata... asta cand o sa ajung sa imi bronzez eu pielea mea alba ca varul . Are un miros ciudat, nu miroase nici a mierea de albine, nici ca un produs autobronzant.
2. Raspberry Ripple Framboise Gourmande Bath & Shower Gel- Gel de dus cu parfumul delicios de zmeura.
Miroase divin. Are un super miros si lasa o piele asa catifelata . Imi place enorm.
3. Ice Blue Shampoo- Sampon revigorant pentru toate tipurile de par. Este delicat cu parul si scalpul dumneavoastra.
Defapt acesta l- am luat pentru prietenul meu, deoarce are in compozitie menta, iar el fiind innebunit dupa chestii ce contin menta am zis ca sigur i- ar placea. Si ii place, si chiar si mie imi place.
4. Oceanus Body Mist- Spray pentru corp ce improspateaza si parfumeaza pielea corpului cu parfumul marin al gamei.

Vreiam ceva fresh pentru corp, datorita caldurii de afara si oarecum am gasit, insa nu ma multumeste pe deplin, asa ca inca sunt in cautare.
5. Lychee Blossom Eau De Toilette- Apa de toaleta cu parfumul dulce-acrisor de Lychee, vibrant si inviorator, perfect pentru orice ocazie.
Nu mi- am imaginat niciodata ca o sa fie o sticluta foarte foarte mica, insa este, este de marimea unui deget, nici mai mare nici  mai mica, insa miroase destul de frumos.
6. Coconut Shimmer Body Butter- la comenzi de peste 150 lei, s- a oferit cadou acest unt de corp. Are un sclipici ce nu iese extrem de tare in evidenta, insa se vede foarte frumos pe corp, ca sa numai zic de miros. E superb mirosul, iar eu sunt innebunita dupa cam tot ce are miros de cocos.
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu