Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 mai 2011

Good product... in my opinion!

Am gasit o paleta zilele acum cateva saptamani, intr` un magazin cu mai detoate, de la oje, bibelouri si alte chestii ciudate pana la machiaj.
Am achizitionat pentru simplul fapt, ca imi placeau 3 nuante foarte multe si ca pretul nu era deloc exagerat... 9lei.
Culorile sunt foarte pigmentate, chiar si fara o baza aplicata inainte, sunt foarte frumoase, insa oleaca prafoase. Paleta contine 10 culori, 3 blushuri si 2 pensulici ciudate. Cred ca in curand voi mai cumpara inca o paleta la fel, insa diferite nuante, ca erau destule din cate imi aduc eu aminte, acum sper sa gasesc iar la acel magazin. Va las o poza cu o tentativa de machiaj facuta cu culorile din paleta si poza cu " minunatia" .
Va pup!


Un comentariu:

  1. hahaaa si eu am o paleta Qianyu,cu 5 nuante si chiar mi se pare buna!!!a costat 7 lei:P

    RăspundețiȘtergere