Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 mai 2011

Pentru " capitza de fan" ( par) !

Mi- am achizitionat din DM in urma cu cateva zile 2 produse ce pe mine chiar m- au facut sa zic " wow" si pentru pret cat si pentru ce fac.
Este vorba de : Balea- Lapte hidratant pentru par si Spray de par pentru protectie termica Kallos.
Balea- lapte hidratant pentru pat- despre el am citit pe mai multe bloguri ca ar fi bun si m- am decis sa il cumpar ca doar pentru 9 lei nu moare nimeni daca il incerc. L- am luat frumusel si l- am dus la casa, am ajuns acasa cu el si am trecut la spalat parul. L- am aplicat dupa , iar paru meu dupa ce se uscase, era atat de fin si parca statea mai drept si mirosea si mai frumos. Ce sa mai.... dragoste mare!
Spray de par pentru protectie termica Kallos- citisem destule pareri nu foarte bune despre el dar am zis sa il incerc ca si asa cu sau fara el tot la fel o sa imi stea paru. Parul meu sta drept, tzapan, doar 10 minute dupa ce a fost intins, dupa s intoarce la varfuri si sta ciufulit orice produs as folosi. Se pare ca acesta functioneaza pe parul meu, parul nu se mai ciufuleste , sta drept cam toata ziua si pretul e mai mult decat atragator- 8lei.
Pentru mine cele doua produse functioneaza perfect momentan, le- am folosit cateva zile la rand asta in conditiile in care parul meu e spalat in fiecare zi. Stiu ca nu este indicat sa il spal in fiecare zi , insa nu am ce ii face... se ingrasa, sta urat, am incercat sampoane diferite, am incercat sa il las asa cateva zile, insa degeaba. Daca aveti vre- o reteta, produs magic pentru parul gras, as fi fericita sa aflu si sa incerc.
Va pup!

5 comentarii:

  1. Sprayul protectie termica de la Kallos suna foarte bine :D. O sa-l caut si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia, il gasesti in magazinele DM daca ai la tine in oras:) eu d acolo l- am cumparat:d

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am parul gras si trebuie sa-l spal zilnic chiar daca nu folosesc produse de styling. Acum incerc spalatul cu Yes to tomatoes seara si folosirea de dimineata si seara zilei urmatoare a unui sampon uscat Batiste. Sunt curioasa daca de dimineata parul va fi ok. I will let you know.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce culoare are spray ul ??

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce culoare are spray ul ??adică lichidul ala nu sticla

    RăspundețiȘtergere