Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 mai 2011

Pentru mine nu au fost de folos!

Astazi o sa va arat si o sa va povestesc despre niste produse ce eu oarecum regret ca le- am cumparat. Nu spun ca la altcineva nu ar functiona bine sau ca nu ar fi bune, insa pentru mine au fost o dezamagire.
1. ELF cream eyeliner- in afara de faptul ca , cutiuta mi se pare cu mult mai mica decat pozele care le- am vazut pe net la alte persoane, negrul acela in borcanelul meu nu este la fel de intens ca in swatch- urile de pe net si nici nu se aplica frumos.
2. ELF Studio powder brush- o fi eu pentru pudra cum spune, insa mie nu mi se pare. Nu e deloc fluffy, si nici pudra nu se aplica cum trebuie, sau trebuie folosita in alt fel decat stiu eu sa folosesc o pensula de pudra. Sincer imi aduce aminte de pensula sau " bidineaua " aceea ce o folosea bunicu cand  isi aplica " maglavaizu " pentru a se " defrisa " pe fata.
3. Bourjois Detox- nici fondul de ten si nici pudra nu m- au multumit. Fondul de ten promite o acoperire mare, nu zic ca nu are, insa odata aplicat fata arata ca o " prajiturica " si zici ca ai 5 straturi de fond de ten, pudra aplicata deasupra face totul sa arate si mai rau, insa nu numai peste fondul acesta de ten ci si peste altul. Mie una nu imi place.

Va pup!

2 comentarii:

  1. buna Crinutza! nu am nimic de la elf , nu ma tenteaza. fdt asta nou am avut o mostra , nu mi-aplacut. referitor la MAC de pe ocazii , nu stiu , nu ai cum sa stii,mai bine nu risca.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Total de acord cu cream linerul de la Elf..eu am albastru..n-am reusit sa ma inteleg cu el,ii mai acord cate o sansa din cand in cand dar e dezastru:|..

    RăspundețiȘtergere