Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 iulie 2011

Gel anticelulitic Krauter cu menta

Postarea este despre  gel anticelulitic Krauter cu menta sau cum sa iei foc in 5 minute. Asa cum spune si titlul este un gel destinat celulitei, diminuarii acesteia si intarirea musculaturii. 
  • Producatorul spune ca : Gelul are un efect intens, ajutand la reducerea excesului de apa permitand astfel eliminarea toxinelor si reducerea vizibila a grasimii acumulate sub piele. Combinatia speciala dintre menta si rozmarin provenite din medii controlate biologic ajuta la imbunatatirea regenerarii celulare, diminuarea fragilitatii capilare, inbunatatirea texturii, netezirea si tonifierea pielii. Stimuleaza circulatia sangvina periferica si ofera elasticitate si suplete. 
  • Parerea mea : efectul este destul de intens timp de 1 ora am simtit ca fierb, ca am foc pe picioare. Pielea se face rosie si abea o poti atinge, ca si cand ai fi arsa de soare ( eu stiu ca aproape mereu patesc). Am folosit- o doar de doua ori pana acum si sper sa dea ceva rezultate la cum " ard in flacari" cand o folosesc. 
  • Spune ca ar fi un produs bio insa din ingredientele care le are tind sa cred ca nu e foarte bio sau mai bine zis nu toate:  Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Sodium Polyacryloyldimethyl Taurate, Hydrogenated Polydecene , Dimethicone, Carnitine, Caffeine , Mentha Piperitha Extract *, Rosmarinus Officinalis Extract*, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Vanillyl Butyl Ether, Alcoohol Denat ., Citral, Geraniol, Linalool, Limonene, Trideceth- 10, Phenoxyethanol. 
 Borcanasul arata asa si are 250 ml la pretul de 45 lei: 
Va pup!  

Un comentariu:

  1. hmmm , si eu aveam o crema asa . Si cand m-am dat prima data nu stiam ce sa fac sa scap de ea:)) Nu mergea cu nimic :))

    RăspundețiȘtergere