Totalul afișărilor de pagină

joi, 20 octombrie 2011

New things...

S- a deschis si pe aici un stand Flormar( la distanta de 20 de km de orasul unde locuiesc da nu e mare paguba), si mi- am achizitionat cateva oje si alte lucrusoare de la DM.
Ojele de la Flormar m- as fi asteptat sa tina mai mult pe unghia mea, insa dupa o zi deja sare , plus ca se usuca si greu. Sunt singura care pateste asa?
As si vrut si una din paletutele acelea mici cu 4 culori insa nu o avea pe care o doream eu , si daca vanzatoarele nu aveau atitudinea care au avut- o poate aveam rabdare sa ma uit si sa aleg mai multe, dar inca este timp.
De la DM mi- am luat un set cu noul fond de ten de la L`oreal si cadou anticearcan. D fondul de ten sunt foarte dezamagita, cand ma dau cu el parca am faina pe fata si nu fond de ten. Insa anticearcanul , e alta poveste, e destul de bun, acopera bine si nu se strange in liniile acelea de sub ochi. Si o sticluta care cica ar fi un fel de apa termala care curata machiajul( asta ar fi traducerea pe eticheta) , care chiar curata foarte bine machiajul si imi place si mirosul la nebunie.
ps: nu inteleg de ce cand pun pozele mi le intoarce:(.
Va pup!

Un comentariu: