Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 aprilie 2011

Si uite ce am castigat!

Acum 2 zile am vazut un concurs pe pagina de Facebook a celor de la Asos.
M- am pus pe treaba si am facut cam tot de zicea acolo. Tot ce trebuie sa faci e sa adaugi link- ul produsului pe care il doresti, acesta la randul lui nu tre sa depaseasca valoare de 100 de lire, si astepti si te rogi sa castigi! Ce ne mai place ce e moca! Joke!!
Asa ca am adaugat mai multe produse printre care si Too Faced Limited Edition Look Of Love Collection, a carui castigatoare sunt si acu il astept cu mare drag.
Concursul inca este valabil, asa ca daca sunteti doritoare, trebuie sa aveti cont facut pe site- ul lor, dupa care  puteti intra pe pagina de Facebook a celor de la Asos, sa dati Like paginii si dupa sa intrati la concurs si sa faceti ce cere.
Succes celor ce vor participa!

Un comentariu: