Totalul afișărilor de pagină

duminică, 1 mai 2011

Gel de curatare in profunzime cu apa!

Aceste este numele produsului pe care il urasc cel mai tare.
L- am achizitionat acum cateva zile, in speranta ca acesta chiar este la fel de bun ca multe alte produse din gama Vichy. Insa se pare ca nu e asa... in afara de faptul ca m- am trezit cu fata plina de cosuri cand abea scapasem cat de cat de ele, la altceva nu a fost bun. Nici macar nu iti simtit fata curata, sau macar fina, sau macar orice altceva mai promite el.
Cica ar contine: Totarol cu rol antibacterian si purifiant, Eperulina si Acid glicirizinic cu rol de calmare a pielii. O fi continand asa ceva da pentru mine nu face ce zice.
Ce anume zice producatorul despre produs: acest gel permite curatarea zilnica a pielii, elimina impuritatile si limiteaza productia excesiva de sebum.
Daca zic ei... ce rost are sa ii contrazici??
Eu una numai dau banii pe el, poate la alte persoane a facut ce anume a zis producatorul, insa la mine a fost un foarte mare esec. Acu astept sa imi treaca iar cosurile : (
Va pup!

2 comentarii:

  1. Eu iubesc acest produs.Prima oara l-am avut in varianta full size,si nu mi s-a parut nici bun nici rau.Cand mi s-a terminat am renuntat la el o perioada,dar acum o luna l-am cumparat din nou,in varianta de 100 ml,ca in poza pe care ai postat-o.
    La inceput nu am vazut nicio schimbare,in schimb dupa vreo 2 saptamani am realizat ca este o diferenta mare,si nu numai in capul meu.Ma intalneam cu oameni pe strada si ma intrebau ce mi-am facut la fata,deoarece arata foarte foarte bine.
    Poate merita o a doua sansa si poate reactia negativa nu a fost de la el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Irene, i- am acordat si a2a sansa si tot la fel...ma umplu de coshuri d la el..si nu coshuri micute,imenseee care dor si mari:))...dak vrei ti- l fac cadou:))

    RăspundețiȘtergere