Totalul afișărilor de pagină

duminică, 22 mai 2011

DM haul!

Am achizitionat: 
1. Solutie pentru stralucire- par saten ( 17lei )
Se lauda ca ar avea protectie UV pt a mentine culoarea vie, ingrijire cu vitamina E, extract de henna si efecte imediate de stralucire. 
Parerea mea? 
- chestia cu protectia UV o fi nu am de unde sa stiu, extract de henna eu zic ca are pentru ca imi coloreaza putin parul si se vede la spalare ca iese ceva culoare din par si efectele de stralucire imediate chiar se vad si nu va ganditi ca ar fi ceva gen glob disco ci doar niste particule stralucitoare micute care la soare se vad frumos. 

2. Ser pentru varfuri despicate. (18 lei) 

Cica ar fi recomandat de stilisti si ca intareste si reface varfurile deteriorate... sa o vad si pe asta. Nu sunt asa increzatoare ca o sa faca ceea ce zice, pentru ca stiu cum arata varfurile mele din cauza folosirii placii si nici nu prea cred in vreun produs minune de genul. 


3. Oje: ( 10 lei fiecare) 
Mi- am luat 3oje si asta pentru ca imi place sa am unghiile mereu pictate in alte culori si mai niciodata culori cat de cat la locul lor. Am folosit pana acum doar 1 oja si pot spune ca este  destul de rezistenta si este de ajuns un strat ca sa se vada frumos. Un minus ar fi ca la unele unghii am niste umflaturi mici ,care nu stiu daca sunt de la oja sau de la unghia mea sau din cauza aplicarii. 
Fara blitz.  
 Cu blitz. 

Va pup! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu