Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 mai 2011

Parfum...

Cum am mai spus, sunt o iubitoare foarte mare de parfumuri, insa cu venirea caldurii, am realizat ca nu am mai nici un parfum fresh.
As vrea sa va cer sfatul, daca stiti un parfum fresh si sa aibe si un miros placut... 
M- ai exact, am o vecina ce are un  parfum foarte fresh si care miroase extraordinar. Il foloseste de mult timp, de cand eram eu mica, si stand perete in perete, balcon in balcon, cand se da cu parfum din greseala mai ajunge si la mine mirosul. Nu am avut niciodata curajul sa o intreb , cand ma intalneam cu ea in lift, sau pe scara ce parfum foloseste. Poate doar pentru ca e o diferenta foarte mare de varsta, sau pentru simplul fapt ca sunt rusinoasa uneori. Deci, daca stiti un parfum c miroase puternic a lamaie si cu ceva dulce, ca al vecinei mele, va rog sa imi spuneti:)) sau orice parfum fresh si sa fie placut. 
Poate ca sunt oleaca sarita de pe fix cu parfumul vecinei si chiar daca stiu ca un parfum miroase diferit pe pielea fiecaruia, tot nu ma lasa sa stiu ce parfum e , si sper sa il gasesc.
Va pup! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu