Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 mai 2011

Uite ce am!

Mi- a venit comanda de pe Asos... si is asa de fericita... logic ca at cand am primit comanda si am ajuns acasa m- am " spoit" toata cu tot ce era pe acolo, da nu e o problema asta. Sunt asa frumoase toate produsele. Defapt castigasem un fel de concurs de la ei, si premiul era un voucher de 100lire. Cum haine si/ sau incaltaminte nu ma atrageau, mi- am umplut cosuletul cu cosmetice. Aceste sunt produsele " minunate" .


Si... va las cu o poza care mi se pare funny!
Va pup!

5 comentarii:

  1. ioi,ce bravo esti,te felicit ca ai castigat!!!te pupacesc si astept sa povestesti despreproduse!

    RăspundețiȘtergere
  2. hey, ce tare? unde ai castigat? sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. modniza- ms :"> in curand zic si despre ele;))

    RăspundețiȘtergere
  4. miuri- pe facebookul de la Asos se fac mai mereu concursuri,si nu tre sa faci mare scofala k sa participi:d ms:*

    RăspundețiȘtergere